Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Bästa bilfoto!

Produkter
(logga in för att koppla)

afe

Aktiv medlem
Hehe, dessa stora bilder har sönder layouten på FS rätt ordentligt, men det kanske är för att det är så stora bilar ;)

Jag bidrar med en bild av mitt lilla vrålåk ...


IQ by afeman, on Flickr
 

afe

Aktiv medlem
Jag tycker inte heller det är så stort, men forumet hanterar det dåligt :)

Med lite tur får vi in en funktion för större bilder här också, men jag vet att David & co hellre skulle se att man använder grupper och sånt för bildvisning. Jag tycker dock bildtrådar har sitt existensberättigande, och att det borde vara så att forumet visar en liten bild som man kan klicka på för att få upp en större.
 

Patrik68

Aktiv medlem
Jag tycker inte heller det är så stort, men forumet hanterar det dåligt :)

Med lite tur får vi in en funktion för större bilder här också, men jag vet att David & co hellre skulle se att man använder grupper och sånt för bildvisning. Jag tycker dock bildtrådar har sitt existensberättigande, och att det borde vara så att forumet visar en liten bild som man kan klicka på för att få upp en större.
Ja så funkar det på Zatzy mycket bra.
 

iarudolphi

Medlem
Ser att de flesta tagit riktigt snygga bilder i jämförelse med de jag tänkte visa. ^^
Jag hade som uppgift när jag läste fotografisk bild A för över två år sedan att fota kontrast, resultatet blev den här bilden. Kan inte säga att bilden är särskilt snygg eller så, men idén var kul, och det var kul att göra. :)
http://www.fotosidan.se/gallery/viewpic/3000701.htm

Har även tagit den här, förra sommaren, men den är väl egentligen inget speciellt, och överredigerad pga att ljuset blev knas.
http://www.fotosidan.se/gallery/viewpic/3000702.htm
 
ANNONS