Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 379 kr per år

Annons

Bilder från dator till SIM-kort

Produkter
(logga in för att koppla)

Mattiaso

Ny medlem
Har köpt en Panasonic TZ7 och undrar om det finns någon som helst möjlighet att föra över mina gamla bilder från datorn till SIM-kortet i kameran så att jag kan sätta in kortet i tv:n och se även mina gamla bilder på den.

Försökte helt enkelt kopiera dom men det gick inte pga att disken är skrivskyddad..

Tacksam för svar / Mattias

??

Har köpt en Panasonic TZ7 och undrar om det finns någon som helst möjlighet att föra över mina gamla bilder från datorn till SIM-kortet i kameran så att jag kan sätta in kortet i tv:n och se även mina gamla bilder på den.

Försökte helt enkelt kopiera dom men det gick inte pga att disken är skrivskyddad..

Tacksam för svar / Mattias

På sim-kortet är det mycket svår att få in några bilder då detta endast är till för nummer och har ett minne på bara några kb, minneskortet ska nog docj gå, testa med en minneskortläsare eller med en usb-sladd om det följde med en sådan :)

/A

ANNONS
Götaplatsens Foto