Annons

Bildskärm med IPS, 27" osv.

Produkter
(logga in för att koppla)
Kommer jag få högre upplösning då, när jag kollar alternativen så finns inte de som jag behöver med, ens gråmarkerad, men det kanske inte visas när jag har HDMI-kabeln, vilket vore helt underbart, om det går att lösa det så!

Jag missade att det var en bärbar dator med GTX960M. Verkar dessvärre inte finnas något sätt at få högre upplösning än 1920x1080.
 
Jag missade att det var en bärbar dator med GTX960M. Verkar dessvärre inte finnas något sätt at få högre upplösning än 1920x1080.

Vart har du köpt datorn? Vad är det för en dator? Kanske det går att byta om det är öpptet köp och de har sagt att den ska fungera med skärmen men inte gör det.
 
Vart har du köpt datorn? Vad är det för en dator? Kanske det går att byta om det är öpptet köp och de har sagt att den ska fungera med skärmen men inte gör det.

HP.se, men det var inte de som sa att det skulle funka. Vill inte hänga ut nån, det kanske går att lösa på nåt sätt, hoppas jag.
 
Ingen aning, men läste nu att det står i specarna:

Bildskärm
43,9 cm (17,3 tum) IPS UWVA med full HD, LED-bakgrundsbelysning och antireflexbehandling (1 920 x 1 080)

Så då är det väl inte högre då...

Ja, antar att det inte är så mycket jag kan göra då, men vill tacka er för hjälpen, för att ni tog er tid att försöka hjälpa mig, tusen tack!
 
Förstår att det känns surt. Grafikkortet i sig stödjer ju upp till 3840x2160 i upplösning. Dessvärre är det HDMI version 1.4 som inte stödjer så höga upplösningar. Hade bara HP kostat på burken en Displayport anslutning så hade ju saken varit löst.
 
Förstår att det känns surt. Grafikkortet i sig stödjer ju upp till 3840x2160 i upplösning. Dessvärre är det HDMI version 1.4 som inte stödjer så höga upplösningar. Hade bara HP kostat på burken en Displayport anslutning så hade ju saken varit löst.

Och det funkar inte med adapter?
 
ANNONS