Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Bildspel på Tv

Produkter
(logga in för att koppla)
hm för under 1000 spänn får man ju en dvd som kan visa JPG från skiva, eller bildspel på VCD... rena blåsningen den där.

Upplösningen spelar inte så stor roll, en tv har ju bara 720x576 linjers upplösning... får zooma bra mkt inna man har nytta av 4 megapixlar =)

jojo.. men jag tänkte som portabel viningsapparat, när man är på resande fot. Då är det lite jobbigare att lägga bilderna på en CD/DVD. Jag tänkte mer på dagens DSLR som ligger på 6 MP..

Det verkar lite halvgenomtänkt idé..eller så är det jag som inte riktigt förstår.

Kom på en sak, har inte de flesta digitalkameror en A/V ut? Det är ju komposit i den. Det är en sån på M603an jag har hemma just nu... kanske skulle testa ikväll. Isf är ju iden ännu mer märklig. Ogenomtänkt som du säger.

Läste lite på lexars hemsida... Blev lite klokare.. Det är tänkt till de som inte har en digitalkamera.. då kan man skicka minneskortet till släktingar... DET verkar ju som riktigt bra...... :-/

Inte nog med att man blir av med sitt minneskort..man ska riskera att bilderna försvinner när kortet går sönder i postgången..

Heheh.. nä.. jag tar nog bort den här tråden igen...

Jag fick med en sladd till min digitalkamera när jag köpte den, som visar bilderna direkt från kameran. Det är säkert billigare med en sån enkel sladd än det där avancerade.

ANNONS
Götaplatsens Foto