Jag beställde min 10D den 8 augusti från CYBERPHOTO med lite extraprylar som de inte hade hemma, så jag bad dem vänta lite med leveransen. När jag beställde ytterligare ett objektiv bl.a. så frågade de om jag ville att de skulle delleverera prylarna och jag sa OK. Fick huset med de prylarna de hade hemma den 19 augusti. Väntar fortfarande på ett objektiv och motljusskydd. Sen kom prissänkningen igår. Då tänkte jag att eftersom man har 14 dagars öppetköp/ångerrätt så frågade jag dem om vi kunde skippa att jag skulle skicka tillbaka huset för att beställa om den till ett lägre pris, mycket smidigare, håller ni inte med? Då svarar de nej, jag måste skicka tillbaka grejerna. Snacka om att vara osmidiga på CYBERPHOTO i Umeå. Sen kräver de att kameran skall vara oanvänd. Hur ska man då kunna testa kameran med tillbehör UTAN att använda den och då kanske upptäcka att den inte var nåt att ha???
Jag kommer ALDRIG mer beställa från en återförsäljare i Sverige igen! Så jag har beställt objektiv, batterigrepp och batteri och lite annat smått och gott från bl.a. Technikdirekt i Tyskland och AAACamera i New York City istället! Tack för att ni har en sån otrolig stark Good-Will Cyberphoto! Tack som fan!
Hälsningar från en MYCKET besviken f.d. Cyberphotokund!!!