Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare, du bör uppdatera den.
Blixt bilder
- Trådstartare Santa771
- Start datum
RG
Avslutat medlemskap
Santa771 skrev:
När jag tar bilder med blixten i p läget och tar en serie bilder så bommar blixten ibland vad kan detta beror på? Kan det vara att batterierna är dåliga? så att den inte hinner att ladda upp?
Du har rätt kondensatorn orkar inte laddas upp helt.
RG
Avslutat medlemskap
I min 30D så står det busy när blixten inte e klar. om jag använder den inbyggda.Santa771 skrev:
men konstigt att det inte varnar eller det står hur mycket batteri det finns kvar
apersson850
Aktiv medlem
Den lilla blixten i sökaren är inte tänd om inte blixten är klar att fyra av. Du måste hålla ett öga på den symbolen.
580 EX II kan man ställa in för att tillåta Quick-flash även med bildserier. Då behöver den inte vara fullt uppladdad.
Den inbyggda blixten säger "BuSY" när den svalkar sig. Det trånga utrymmet gör att den inte tåler många skott, innan den behöver svalna en stund.
580 EX II kan man ställa in för att tillåta Quick-flash även med bildserier. Då behöver den inte vara fullt uppladdad.
Den inbyggda blixten säger "BuSY" när den svalkar sig. Det trånga utrymmet gör att den inte tåler många skott, innan den behöver svalna en stund.