Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare, du bör uppdatera den.
Blixtfotografering.
- Trådstartare Matteee
- Start datum
Matteee
Avslutat medlemskap
Hej.
Jo jag har kollat men, jag förstog inte så mycket.
Jag ska prova mig fram, å testa lite och så, vad för förkortning ska jag leta efter i kamera menyerna? vet du?. det finns ju en hel del att välja på, men vad står för blixt, BKT finns nåt som heter, där man ställer in +-1.2 osv.
Tack.
Mattias
Jo jag har kollat men, jag förstog inte så mycket.
Jag ska prova mig fram, å testa lite och så, vad för förkortning ska jag leta efter i kamera menyerna? vet du?. det finns ju en hel del att välja på, men vad står för blixt, BKT finns nåt som heter, där man ställer in +-1.2 osv.
Tack.
Mattias
Gunnar D
Aktiv medlem
Flash: Built-in flash.
Flash modes: Auto (automatic flash activation in low light and backlight), red-eye reduction, fill-in (forced activation), off (no flash). External terminal: ON/OFF, auto, forced activation.
Slow synchronisation (first-curtain synchronisation effect, second-curtain synchronisation effect).
Skulle tro att du kan välja "Fill-in" så löser det sig.
Men uteffekten på den inbyggda blixten är ju usel, kan du inte låna en vanlig lös och köra allt manuellt?
Flash modes: Auto (automatic flash activation in low light and backlight), red-eye reduction, fill-in (forced activation), off (no flash). External terminal: ON/OFF, auto, forced activation.
Slow synchronisation (first-curtain synchronisation effect, second-curtain synchronisation effect).
Skulle tro att du kan välja "Fill-in" så löser det sig.
Men uteffekten på den inbyggda blixten är ju usel, kan du inte låna en vanlig lös och köra allt manuellt?
jonaseriksson
Aktiv medlem
Blir det inte lite varmare färger om man skruvar på ett varmtonsfilter?