Annons

Bluetooth problem

Produkter
(logga in för att koppla)

Jonson

Aktiv medlem
Köpte en bluetooth adapter som jag inte får att fungera. Problemet är att den inte fungerar utan den med skickade programvaran. Jag vill att det ska bli en ikon vid hårdiskarna vid den här datorn. jag vill oxå kunna använda den till sammans med Sony ericssons mjukvara. Adaptern är från företaget Hama.Hur ska jag gä till väga?

Hej,

Dessa bluetooth adapters brukar fungera som en liten ikon längst ner i högra hörnet, programvaran är liten och upptar inte mycket plats i vare sig ramminne eller på hårddisken.

Räcker det inte att bara installera drivrutinerna (drivers) och konfiguera Sonyericssons mjukvara med just din adapter?

Vänligen
Conny

Om du har/hade Sony Ericsson PC Suite installerat innan du försökte med din Hamas blåtand, så kan det vara ett problem.
SE PC Suite verkar fucka upp det mesta vad det gäller USB- och serieportar.

använder bluesoleil och har man tänk sig många blåtands prylar till dator är det ett smart program som tar hand om allt och man slipper krångla med olikadrivers.
mus,hörlurar,skrivare,mobiler,gps och till andra dator,bluesoleil har funkat problemfritt tillsammans och lätt att få översikt och man kan själv ändra portar mm

ANNONS
Götaplatsens Foto