Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare, du bör uppdatera den.
Bränningens stoppas, varför?
- Trådstartare Redaktör
- Start datum
Trilobiten
Medlem
Det är tyvärr lite svårt att hjälpa dig med så knapphändig information. Fungerar din bränning i andra program eller är det endast i Premiere?
Det första jag hade gjort hade varit att kontrollera tillverkare/modell på min brännare och därefter uppdatera till den senaste drivrutinen.
Bränner du till dvd? Har du koll på om din brännare är dvd+, dvd- eller dvd+/- kompatibel? Vissa brännare är känsliga över märket på den media du använder. Testa en googlesökning på din modell och lägg tex. till strängen +compability för att se om du kan hitta om din brännare är vänligare mot ett visst märke av dvd-skivor. Jag bränner dagligen dvdfilmer och det tog mig ett tag att hitta "rätt" märke till min brännare (testade flera olika märken, tills jag insåg att verbatim var rätt för mig).
En annan sak du kan test är att bränna i lägre hastighet än max, det kan hjälpa!
Det första jag hade gjort hade varit att kontrollera tillverkare/modell på min brännare och därefter uppdatera till den senaste drivrutinen.
Bränner du till dvd? Har du koll på om din brännare är dvd+, dvd- eller dvd+/- kompatibel? Vissa brännare är känsliga över märket på den media du använder. Testa en googlesökning på din modell och lägg tex. till strängen +compability för att se om du kan hitta om din brännare är vänligare mot ett visst märke av dvd-skivor. Jag bränner dagligen dvdfilmer och det tog mig ett tag att hitta "rätt" märke till min brännare (testade flera olika märken, tills jag insåg att verbatim var rätt för mig).
En annan sak du kan test är att bränna i lägre hastighet än max, det kan hjälpa!
Lotta Wesslund
Aktiv medlem
Jag hade en 3 år gammal DVD-brännare. Har gått bra men hade nyligen problem att bränna ett pdf bildspel från lightroom. Kunde heller inte bränna på dagens snabbare DVD-skivor.
I måndags bytte jag brännare och mina problem är nu lösta.
Mitt råd till dig är att försöka isolera problemet. Kanske inte det är Premiere som är problemet. Kan du bränna på skivor med annan programvara tillexempel?
Hoppas att mitt inlägg hjälper dig vidare.
Lotta
I måndags bytte jag brännare och mina problem är nu lösta.
Mitt råd till dig är att försöka isolera problemet. Kanske inte det är Premiere som är problemet. Kan du bränna på skivor med annan programvara tillexempel?
Hoppas att mitt inlägg hjälper dig vidare.
Lotta