Annons

Bra, gratis brännarprogram...

Produkter
(logga in för att koppla)

ulltand

Aktiv medlem
Har ngn tips om ett enkelt, bra och gratis program för att bränna filer till cd, eventuellt även dvd?
Jag har Windows XP. Nero är ok, men varenda gång jag ska använda det så har demotiden gått ut :-(

Ojdå.. Då har du lärt dig nåt nytt. =) Varsågod! Bara dra filerna du vill bränna till enheten där du har brännaren.. O sen har jag för mig den fixar guider.

xp;s brännarprogram tycker jag är i klass med xp:s bildvisningsprogram= funkar i nödfall och bara i nödfall....:-(

Kjanr skrev:
Det funkar helt okej. Är det nåt mer man vill ha ?
Nåt som funkar bättre än nåt som funkar :)

Har haft problem med att läsa av skivor brända med xp.
Har inte heller lyckats göra multisession med xp ( men det kanske bara är min okunskap)

Och, tja, det funkar ju att köra Skoda också, fast om jag får välja så kör jag nog hellre BMW.

Jag har försökt använda programmet
http://www.cdburnerxp.se/
för att bränna DVD-säkerhetskopior av mina RAW-bilderna men får den inte att fungera. Eller kanske programmet fungerar men datorna öppnar inte brända DVD ("D:\ kan inte användas, funktionen är ogiltig") (eller någonting, jag översatte den från Finska), köpta DVD fungerar utmärkt. Har ni bra förslag, kunde felet vara i programmet eller inställningarna???

ANNONS
Götaplatsens Foto