Annons

Bra "snabblabb" i Linköping?

Produkter
(logga in för att koppla)

lottawe

Aktiv medlem
Någon som kan rekommendera ett bra snabblabb för digitala filer till papper i Linköping?
Med snabbt menar jag att jag behöver ha det klart inom ett dygn från inlämning.
Jag betalar hellre mer för kvalite än tvärtom.

Rolfs Foto ( Expert vid systembolaget nere i stan ) har både bra pris och bilderna blir bra tycker jag i alla fall. Man kan köpa ett kort som ger en 500 bilder för 500 kr.

Tack tack:)

Jag glömde förresten skriva att storlekarna under 20x30 är ointressanta men Rolfs foto fixar kanske större snabbt också?

Fler tips?

Tror inte det finns någon som fixar större format på under ett dygn - men jag hoppas att jag har fel.
Jag skulle nog i alla fall försöka med Rapps Foto på Nygatan.

Tusen tack:)
Jag ringer och kollar med båda ställena på måndag. Inlämning är ändå inte aktuellt förrän onsdag till veckan.

Senast jag kollade så fanns det ingen som gjorde större än 20x30 lokalt med riktig framkallning.

Rolf har däremot en jätteskrivare som kan göra stora utskrifter på papper och tyg.

Arkitektkopia kanske?
Troligen inte riktig framkallning, men...

Arkitektkopia Linköping
Klostergatan 20
Tel 013-25 25 00

Passa på att luncha på Kikko bar femtio meter där ifrån när du väntar... :)

Tack tack Daniel och Ulf också:) Jag ringer och checkar Rolfs skrivhastighet och även Arkitektkopia (ett bekant namn ju)

Kikko bar? Googlade fram menyn och det såg ju mer lovande ut än labben med vegetarisk sushi.
Tack för det tipset med:)

Det var ju suveräna tips ni kom med:)

Har ringt några trevliga östgötar nu som dessutom lovat vara supersnabba:) Rolfs Foto fixar kopiorna snabbt och Arkitektkopia lovade att laminera på nolltid.

Tusen tack hörrni!

ANNONS
Götaplatsens Foto