Annons

Bridge cs4

Produkter
(logga in för att koppla)

GustavHüb

Aktiv medlem
Tjena!
Jag har ett problem. Mitt Bridge startar inte, det kommer bara upp en sån där felrapportsruta. Någon som vet vad problemet kan vara? Måste ha det för att se mina RAW-bilder.

Kör Windows om det är till någon hjälp.

den vanliga: Adobe Bridge har stött på ett problem och måste avslutas. Och så står det Skicka felrapport och Skicka inte

Det är allt jag vet än så länge. Det kommer upp en sån liten "Br"-symbol nere i högra hörnet och om man trycjer upp det igen kommer det bara en till symbol.

det fungerade. :) Jag höll inne Shift+Ctrl+Alt och tryckte på "återställ fabriks inställningar" och så fungerade det. Om någon vill veta till senare tillfälle.

det fungerade. :) Jag höll inne Shift+Ctrl+Alt och tryckte på "återställ fabriks inställningar" och så fungerade det. Om någon vill veta till senare tillfälle.

Haft samma problem, men det funkade inte på detta viset.Hittade att man ska hålla nere ctrl tangenten medans man öppnar bridge..dock med photoshop stängt.. sen kryssade jag för alla alternativen som dök upp i en ruta.....Kanske någon som behöver denna hjälpen framöver.

Haft samma problem, men det funkade inte på detta viset.Hittade att man ska hålla nere ctrl tangenten medans man öppnar bridge..dock med photoshop stängt.. sen kryssade jag för alla alternativen som dök upp i en ruta.....Kanske någon som behöver denna hjälpen framöver.

Trodde jag ja, att det skulle funka... Funkade ett tag , sen när jag skulle öppna rawfilerna, så dök det upp en ruta som sa att de var korrupta.. funkar om jag öppnar filerna i windows direkt,...någon som har någon idé?? Har precis installerat xp 64bit då vi ville ha mera minne, efter att vårat moderkort pajat, och det enda problem jag kan se är när vi öppnar i bridge....På min laptop som har 32bit , så funkar allt som det ska..

ANNONS
Götaplatsens Foto