Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare, du bör uppdatera den.
Bridge cs4
- Trådstartare GustavHüb
- Start datum
Thomas Olinger
Aktiv medlem
Vad står det i felrutan?
Mer info tack!
Mer info tack!
GustavHüb
Aktiv medlem
den vanliga: Adobe Bridge har stött på ett problem och måste avslutas. Och så står det Skicka felrapport och Skicka inte
Det är allt jag vet än så länge. Det kommer upp en sån liten "Br"-symbol nere i högra hörnet och om man trycjer upp det igen kommer det bara en till symbol.
Det är allt jag vet än så länge. Det kommer upp en sån liten "Br"-symbol nere i högra hörnet och om man trycjer upp det igen kommer det bara en till symbol.
Thomas Olinger
Aktiv medlem
http://www.moderskeppet.se/tips/arkiv/2007/tips-35-livsfarligt-nodtrick/
Inte precis Bridge, men relaterat program så kanske det fungerar det också.
Inte precis Bridge, men relaterat program så kanske det fungerar det också.
brasse Bosse
Aktiv medlem
det fungerade.Jag höll inne Shift+Ctrl+Alt och tryckte på "återställ fabriks inställningar" och så fungerade det. Om någon vill veta till senare tillfälle.
Haft samma problem, men det funkade inte på detta viset.Hittade att man ska hålla nere ctrl tangenten medans man öppnar bridge..dock med photoshop stängt.. sen kryssade jag för alla alternativen som dök upp i en ruta.....Kanske någon som behöver denna hjälpen framöver.
brasse Bosse
Aktiv medlem
Haft samma problem, men det funkade inte på detta viset.Hittade att man ska hålla nere ctrl tangenten medans man öppnar bridge..dock med photoshop stängt.. sen kryssade jag för alla alternativen som dök upp i en ruta.....Kanske någon som behöver denna hjälpen framöver.
Trodde jag ja, att det skulle funka... Funkade ett tag , sen när jag skulle öppna rawfilerna, så dök det upp en ruta som sa att de var korrupta.. funkar om jag öppnar filerna i windows direkt,...någon som har någon idé?? Har precis installerat xp 64bit då vi ville ha mera minne, efter att vårat moderkort pajat, och det enda problem jag kan se är när vi öppnar i bridge....På min laptop som har 32bit , så funkar allt som det ska..