Annons

canon dial - reparation i Malmö

Produkter
(logga in för att koppla)

foil

Ny medlem
hej,

köpte nyligen en ny canon dial 35-2 efter att min förra blivit stulen (postade den för reparation på söders fotoservice i sthlm, men den "kom aldrig fram"). nu behöver jag få en genomgång på den nya kameran och vill helst inte behöva skicka iväg den för reparation. är det någon som känner till ett ställa här i Malmö som har duktiga kamerareparatörer, eller kanske någon som t.o.m. har erfarenhet av att ha fått en canon dial reparerad här?

tack så mycket för ditt svar! det underlättar enormt att veta att det finns en bra reparatör lokalt. man blir rätt nojig efter att ha blivit av med sin kamera i posten...

har du personlig erfarenhet av de? vet du på ett ungefär vad reparationer/genomgångar brukar kosta hos de? grundpris och sådant etc.

jag kommer att spendera hela sommaren i japan och hoppas på att ha råd med att få kameran fixad innan dess. jag kan ju inte åka dit utan kamera! ;)

foil skrev:
har du personlig erfarenhet av de? vet du på ett ungefär vad reparationer/genomgångar brukar kosta hos de? grundpris och sådant etc.
¨

Jag har bara servat där en gång och då fungerade det.

Mina gamla FD-prylar servade jag hos en förtidspensionerad Canontekniker i Staffanstorp. Men han tar inte fler kunder då han är svårt sjuk.

ANNONS
Götaplatsens Foto