Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare, du bör uppdatera den.
Canon EOS 20D eller 350D?
- Trådstartare dykaren
- Start datum
FouFoto
Aktiv medlem
sagan skrev:
Jag har två fotoryggar, en mindre och en större, beroende på hur mycket jag behöver ha med mig.
När du behöver ta med dig all din fotografiska utrustning - tar du på dig båda ryggorna då?
FouFoto
Aktiv medlem
sagan skrev:
Nä, allt får plats i den stora ryggan...frånsett studioblixtarna då![]()
Lite off-topic:
Hmm. Låter ju intresant. Vad är det för fabrikat/modell?
sagan
Avslutat medlemskap
FouFoto
Aktiv medlem
Thanks! Nu är även jag 1650 pix fattigare...
edit: Gulp! kostar 2000:- på scandinavianphoto.se!
jensohlsson
Aktiv medlem
Kan du inte fråga företaget om de inte vill ge dig en 1Ds Mk II med ett 28-300/3,5-5,6 L IS USM istället. Det följer ju samma logik i alla fall, att du får ett bättre objektiv om du väljer en bättre kamera. Och det är klart det ska vara så! 
Kan du inte få kameran och objektivet ovan är det 20D du ska ha. Det är en bättre kamera helt enkelt. Den riktar sig till ett annat kundsegment och trots att 350D är lite nyare är 20D bättre på i princip allt. Lite högre uppösning, snabbare, bättre seriebldstagning m.m.
/Jens
Kan du inte få kameran och objektivet ovan är det 20D du ska ha. Det är en bättre kamera helt enkelt. Den riktar sig till ett annat kundsegment och trots att 350D är lite nyare är 20D bättre på i princip allt. Lite högre uppösning, snabbare, bättre seriebldstagning m.m.
/Jens
sagan
Avslutat medlemskap
Ett gymkort till då oxå, det blir 3.2 kg...jensohlsson skrev:
Kan du inte fråga företaget om de inte vill ge dig en 1Ds Mk II med ett 28-300/3,5-5,6 L IS USM istället.
Inget jag skulle vilja handhålla någon längre stund.
Senast ändrad: