Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare, du bör uppdatera den.
Canon S100 eller Nikon J1
- Trådstartare Jonson
- Start datum
MrKarisma
Aktiv medlem
Mer att tänka på med Nikon J1:
Bildkvalitén från raw-filerna på iso 100 är nästan i nivå med en aps-c systemkamera, pratar då färgåtergivning och dynamiskt omfång.
Autofokusen är extremt snabb i dagsljus, fantastisk rent ut sagt.
Finns en hel del bilder från J1:an på min blogg: http://blogg.hogbergphotography.com
Bildkvalitén från raw-filerna på iso 100 är nästan i nivå med en aps-c systemkamera, pratar då färgåtergivning och dynamiskt omfång.
Autofokusen är extremt snabb i dagsljus, fantastisk rent ut sagt.
Finns en hel del bilder från J1:an på min blogg: http://blogg.hogbergphotography.com
Fredrik AVT
Aktiv medlem
Dessa kameror är inte direkt jämförbara: S100 har fler inställningsmöjligheter och riktar sig till avancerade användare medan V1 är mer en instegsmodell med begränsade inställningsmöjligheter. De mest jämförbara kamerorna i form av storlek och inställningar är :Oly XZ-1, Pana LX-5 och Sony RX100. RX100 verkar riktigt bra enl de första recensionerna.
PerLars
Aktiv medlem
J1 v1
Nu var det J1 som det gäller i forumet. Varför blanda in V1?
Nu är det väl så att J1 är insteget och V1 den mer avanserade eller har jag fel.
Dessa kameror är inte direkt jämförbara: S100 har fler inställningsmöjligheter och riktar sig till avancerade användare medan V1 är mer en instegsmodell med begränsade inställningsmöjligheter. De mest jämförbara kamerorna i form av storlek och inställningar är :Oly XZ-1, Pana LX-5 och Sony RX100. RX100 verkar riktigt bra enl de första recensionerna.
Nu var det J1 som det gäller i forumet. Varför blanda in V1?
Nu är det väl så att J1 är insteget och V1 den mer avanserade eller har jag fel.