Som jag skrev tidigare, så tror jag inte att det är några problem om man inte försöker avboka. Det är inte omöjligt att jag beställer från dem vid ett annat tillfälle, men då är jag medveten om problemen. Det kanske var onödigt att skriva mitt inlägg, men eftersom Magnus undrade om betalningen ville jag tala om hur det funkat för mig.
Jag förstår inte Lars varför du behöver bli så aggressiv? Jag ljuger inte om pengarna, utan säger bara att min bank är benhårda på att pengarna har dragits definitivt. På torsdagen gjorde jag beställningen och på tisdagen har pengarna dragits. Eftersom jag har kortet via min bank har de inte fastnat på vägen och jag tror inte heller banken ligger på pengarna. Jag är inte heller orolig att jag inte ska få tillbaka pengarna.
Jag fick svar på mail, men det var bara liknande svar i flera dagar att PD70X skulle komma in dagen efter och då skickas till mig. Det var först efter en vecka som han reagerade att jag ville avbeställa. Och det är inte min engelska det är fel på. Visst borde jag haft längre tid på mig än 10 dagar, men eftersom alla andra hade fått den så snabbt så tog jag chansen.