Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare, du bör uppdatera den.
D3: Svåra problem med röda färger!
- Trådstartare Danlo
- Start datum
Makten
Aktiv medlem
Det ska väl följa med kameran?Danlo skrev:
Var får jag tag i Capture NX gratis då?
haqv
Aktiv medlem
Har du kollat att du inte fick med en lapp som det står Capture NX på?
Längst ner på denna lapp finns en svart tejpbit man kan riva av och som döljer en produktnyckel.
I såfall är det bara att ladda hem och installera. Det medföljer ingen CD-skiva med kameran för dem som fått programmet.
Längst ner på denna lapp finns en svart tejpbit man kan riva av och som döljer en produktnyckel.
I såfall är det bara att ladda hem och installera. Det medföljer ingen CD-skiva med kameran för dem som fått programmet.
edsjo
Aktiv medlem
Vad kör du för läge i Picture Control? Nu har jag visserligen inte en D3, men med D300 som också har Picture Control tycker jag att just röda färger blir för mättade och tappar nyanser om man kör standardläget. Standard med -1 på mättnad fungerar mycket bättre tycker jag. Speciellt barnens röda mössor och röda regnjackor tycker jag är nästan hopplösa utan att dra ner på mättnaden.
johan.morck
Aktiv medlem
Sååå himla svårt var det väl ändå att hitta. Gå in via nikon.se och sedan supportcenter -> Mjukvaror -> Fliken Mjukvaror. DÄr finns en testversion av senaste versionen.
Annars kan man ju klicka här: http://nikoneurope-se.custhelp.com/...y5zZWFyY2hfbmwmcF9wYWdlPTE*&p_li=&p_topview=1
Ladda ner, installera och registrera.
Annars kan man ju klicka här: http://nikoneurope-se.custhelp.com/...y5zZWFyY2hfbmwmcF9wYWdlPTE*&p_li=&p_topview=1
Ladda ner, installera och registrera.
Makten
Aktiv medlem
För att det är världens sämsta program. Det är helt oanvändbart, tyvärr.Danlo skrev:
Öh.. varför är Capture så fruktansvärt segt?