Annons

Dagens REA-tips (inga kommentarer till tipsen i tråden)

Produkter
(logga in för att koppla)

Saarikko

Aktiv medlem
Proshop kör erbjudande på Canon EOS 100D för endast 3857
Köp på egen risk från dom...
De lägger inte din kamera i låda utan sätter bara lite papper runt, sen är det sk*tsamma hur posten hanterar resten med frakten.

Har dålig erfarenhet av butiken samt jag har läst massvist med omdömen där folk blivit illa behandlade med support samt fått fel eller defekta varor. De är sjukt dryga av sig!
 

beetle

Aktiv medlem
Köp på egen risk från dom...
De lägger inte din kamera i låda utan sätter bara lite papper runt, sen är det sk*tsamma hur posten hanterar resten med frakten.

Har dålig erfarenhet av butiken samt jag har läst massvist med omdömen där folk blivit illa behandlade med support samt fått fel eller defekta varor. De är sjukt dryga av sig!
Funderade på att köpa, tur att jag inte gjorde det! Får vänta på ett liknande "deal" från en mera välrenommerad säljare då.
 

Parise

Aktiv medlem
Jag var på elgiganten i Luleå igår kväll och såg att dom sålde 6D för 14490kr (på hemsidan säljs den för 16990)
 

niding

Medlem
Om man är sugen på en Nikon d600 istället för d610 utan oljesprut och det där så finns den för 14 000 kr på Cyberphoto nu och säkert billigt på andra ställen också.
 

ErikssonRobin

Aktiv medlem
20 % rabatt på Siba

Fick mail från Siba o de kör en fet rabatt i helgen nu 16-17 Nov.
Siba kör 20 % rabatt i helgen på hela sortimentet utom Apple produkter, presentkort, abonnemang, tjänster. Gäller endast det som fanns i lager i butik såg jag och ej på nätet.

Kan vara värt att slå till på en ny kamera om den finns hemma.

http://www.siba.se
 
ANNONS