Annons

Dagens REA-tips (inga kommentarer till tipsen i tråden)

Produkter
(logga in för att koppla)

cowboy

Aktiv medlem
Camera Bits har dessa erbjudanden under Black Friday (t o m 2020-11-30) för PhotoMechanic Plus:

Introduktionspris USD 229 (mot normala USD 399) för Photo Mechanic Plus

USD 159 (mot normala USD 179) för upgrade från PhotoMechanic 5 till PhotoMechanic Plus
USD 90 (som jag misstänker är det normala priset…) för upgrade från PhotoMechanic 6 till PhotoMechanic Plus

https://store.camerabits.com
 

Fredrik AVT

Aktiv medlem
I fråga om ren procentuell prissänkning på en relativt ny produkt måste detta vara bland de vassaste sett till ren "deal":

Priset för kombon ligger annars närmre 50.000kr och nu 28.000kr. med andra ord får man en normalt dyrare kamera plus objektiv för bara marginellt mer än den billigare S1 utan objektiv.
 

Stonos

Aktiv medlem
Någon som vet om en bra 27” (ev 24”) bilskärm till ett attraktivt Black-Friday-pris?
/B
Dustin säljer CS2731 för 9495:-
 

smislo

Aktiv medlem
Har fått 3st 1000:- rabatter till SONY objektiv, äger inte längre SONY...så om någon behöver dessa inför ny objektivköp...PM
 

StanM

Aktiv medlem
Lade ut tipset i Dagens REA-tips (diskussionsforum) och lägger ut det även i detta forum.
Fick ett mail från CaptureOne med erbjudande om 50% rabatt på valfri version av CaptureOne 21. Eftersom jag kört gratisversionen Express för Fuji ett tag, slog jag till. Euro 249,50 för Pro-versionen inkl en massa s.k stilar är helt ok enligt mig.
Rabattkoden är MAY-SAVE-50
 

Barkismats

Aktiv medlem
Nu i helgen lämnar Cyberphoto 10% på alla Sony-objektiv utom GM.
20.691 kr för Fe 200-600. Till det kommer 1000 kr cashback från Sony.
 

Måns H

Aktiv medlem
Kreativ Fotografi har nu 50 - 75 % rabatt på mängder av produkter. Länken nedan går till deras startsida. Annars funkar kreativfotografi.se

 
ANNONS