Annons

Dagens REA-tips (inga kommentarer till tipsen i tråden)

Produkter
(logga in för att koppla)

Dajjan

Medlem
Canon EF 100/2,8L IS USM Macro 1:1

Cyberphoto har kampanjkod på Canon EF 100/2,8L IS USM Macro 1:1 som ger 1000 kr rabatt. I kombination med Canons pengarna tillbaka-kampanj blir priset 1800 kr billigare d v s 6190 kr.
 

PerArdne

Aktiv medlem
Fick själv tips om Photax.se igår..
Dom har rea, bland annat på Lee Big stopper... 1189:-
Sen har dom en massa annat skojsigt också..
Yongnuo YN560III för 895:-
Aperture LCD timer 425:-

Ja ni kan ju kolla själva...
 

vanhaniemi

Aktiv medlem
I england kan man få en fujifulm 18/2.0 på köpet om man köper en fujifilm x-pro1 + 35/1.4
Jag har inte lusläst det finstilta men jag uppfattade som att man möjligtvis får en voucher av något slag som man löser in, ungefär som cashback fungerar (för nikon iallafall).

Detta för det facila priset av 1199 GBP som blir 12700 exkl evt. frakt m,m.
http://www.cameraworld.co.uk/xpro1free18mm.html

För mig är det en indikation om att det möjligtvis kommer att utannonseras en ny x-pro inom en snar framtid, eller så har den inte sålt enligt förväntan. Hur som helst så verkar det vara en riktigt bra kamera och objektiv.
 

pechblande

Aktiv medlem
I england kan man få en fujifulm 18/2.0 på köpet om man köper en fujifilm x-pro1 + 35/1.4
Jag har inte lusläst det finstilta men jag uppfattade som att man möjligtvis får en voucher av något slag som man löser in, ungefär som cashback fungerar (för nikon iallafall).

Detta för det facila priset av 1199 GBP som blir 12700 exkl evt. frakt m,m.
http://www.cameraworld.co.uk/xpro1free18mm.html

För mig är det en indikation om att det möjligtvis kommer att utannonseras en ny x-pro inom en snar framtid, eller så har den inte sålt enligt förväntan. Hur som helst så verkar det vara en riktigt bra kamera och objektiv.
Som (nästan) alltid vid sådana erbjudanden krävs det dock att man är bosatt på de brittiska öarna.
 

anvestam

Ny medlem
Nu var det dags igen för Media Markt att köra, köp 2 produkter och få den billigaste för halva priset.

Förra gången köpte jag 2st 70-200 2,8 IS II

Tips är ju att samköpa med vänner här på fotosidan
 

Patrik68

Aktiv medlem
Nu var det dags igen för Media Markt att köra, köp 2 produkter och få den billigaste för halva priset.

Förra gången köpte jag 2st 70-200 2,8 IS II

Tips är ju att samköpa med vänner här på fotosidan
Ja väldigt bra deal. Köpte själv två st 600EX rt samt 70-200 is2.8 och 16-35 förra gången och då var det cashback med från Canon mycket förmånligt :)
 

jomper

Aktiv medlem
Nu var det dags igen för Media Markt att köra, köp 2 produkter och få den billigaste för halva priset.

Förra gången köpte jag 2st 70-200 2,8 IS II

Tips är ju att samköpa med vänner här på fotosidan
Gäller det allt i butiken eller bara foto?
Jag har inte lyckats hitta någon info om detta erbjudande.

Någon mer än jag i Linköpingstrakten som blev sugen på att köpa en 6D för under 11.000 kronor?
 

ursose

Aktiv medlem
Gäller det allt i butiken eller bara foto?
Jag har inte lyckats hitta någon info om detta erbjudande.

Någon mer än jag i Linköpingstrakten som blev sugen på att köpa en 6D för under 11.000 kronor?
http://www.mediamarkt.se/mcs/shop/kop2.html

Gäller inte beställningsvaror och 6D finns inte hemma i Linköping, däremot i Norrköping men det står inte hur många. Men är det samma priser i butikerna? Erbjudandet gäller inte på nätet.
 

cls

Aktiv medlem
Jag vet inte hur det funkar den här gången men i vintras köpte jag en spis och ett objektiv på MM Kalmar i en liknande kampanj. Varorna prismatchades mot prisjakt och ingen av dem fanns på lager när jag handlade. Efter en vecka åkte jag förbi o hämtade grejerna. (Jag väljer såklart att se det som att spisen kostade åtta tusen och att mitt EF-S 17-55 kostade fyra.)
 

hyppe

Aktiv medlem
Jag köpte ett 400 5.6 & 16-35 II i Norrköping.

Synd det inte är cashback längre, hade varit en jäkla dröm.

Vet inte om jag ska behålla 16-35:an, har lagt ut min gamla på annons för 5.
 

reboot81

Aktiv medlem
Suck... då missade man den precis:
"Bästa kund,
Sony Store Online är tyvärr nere för tillfället, på grund av ett viktigt underhåll. Vi kommer att vara tillbaka online söndag morgon kl. 8:00. Vi ber om ursäkt för eventuella besvär detta har orsakat. Vi hoppas ni förlåter oss och kommer tillbaka när uppdateringen har slutförts. Om du väljer att göra så, kommer vi att ge dig 10% rabatt på din beställning*, genom att använda rabattkod: SORRYAUG13 Rabattkoden kommer endast vara giltig till slutet av 12. augusti 2013. Tack så mycket för din förståelse
* Gäller inte aktuella specialerbjudanden och utvalda produkter. "
 

reboot81

Aktiv medlem
...men kan upplysa om att koden KPJAFF3213 är livs levande och fungerar på RX100II samt lite tillbehör. Fungerar troligen oxå på videokameror. Ger 10%.

På övrigt sortiment kan man trycka KPJAKTAFF3A13 som ger 8%.

PS. Det krävs konto och inloggad på sony.se för att du ska kunna skriva in presentkoden.
 
ANNONS