** Idag gör vi arbeten på vårt system, kortare störningar och nedtid kan förekomma. **

Annons

Dagens REA-tips (inga kommentarer till tipsen i tråden)

Produkter
(logga in för att koppla)
Rajala har flera erbjudanden på bl.a. Canon R6 om man byter in begagnad DSLR.
T.ex. Får man en ny R6 för 17990 om man byter in sin begagnade 7dmkii. Erbjudandet gäller veckan ut.
 
Cyber har 15% rabatt på "alla filter, allt från Tamron, allt från Samyang". Trevligt, vissa saker kommer bli billigare under bf men det är i december eller nästan, andra saker är nog billigare nu.
 
Elgiganten säljer Macbook Pro 2020 med M1-processor för 11489:- den här veckan, visserligen bara 8gb ram och 256gb lagring men ramminnet ska räcka långt ihop med den processorn och lagring går alltid att köra externt om man vill.

 
Elgiganten säljer Macbook Pro 2020 med M1-processor för 11489:- den här veckan, visserligen bara 8gb ram och 256gb lagring men ramminnet ska räcka långt ihop med den processorn och lagring går alltid att köra externt om man vill.


Klart intressant för mig som vill tillbaka till Apple. Är det någon här som "vågat" sig på en M1 med bara 8 GB RAM och kan svara på huruvida det är tillräckligt för vanlig bildbehandling?
 
Klart intressant för mig som vill tillbaka till Apple. Är det någon här som "vågat" sig på en M1 med bara 8 GB RAM och kan svara på huruvida det är tillräckligt för vanlig bildbehandling?

Jag har ingen egen erfarenhet, men jag tycker att du kan titta på dessa två youtube-klipp, det tror jag kan ge svar på din fråga! :)



 
Jag har ingen egen erfarenhet, men jag tycker att du kan titta på dessa två youtube-klipp, det tror jag kan ge svar på din fråga! :)



Se upp! Kommentarer till REA-tips tillåts inte här. Det finns en speciell diskussionstråd för dem som vill kommentera REA-tipsen:
 
Halva priset på Nik Collection, kraftiga rabatter även på andra liknande program (se resp sajt).
35 proc på Nisi-filter (ScPhoto)
 
ANNONS