Annons

DCIMimport/Abovethelaw.se ligger nere?

Produkter
(logga in för att koppla)
Hej,
undrar om någon vet mer om abovethelaw.se. Sidan verkar ligga nere... Skulle till att tanka hem DCIMimport efter datorbyte, men finner det hela något svårt.
Jag har vant mig vid programmet och alla mina foton ligger i en härlig mappstruktur och namngivna av DCIMimport. Skulle vilja fortsätta använda programmet. Jag hoppas Lennart fortsätter med utvecklandet, han har hela mitt stöd.
/JEK

Jag har en tidig version av Lennart Janssons program som jag kan maila till dig om du vill. Provade de senare versionerna men gillade den jag har bäst, så tyvärr har jag ingen av de senare.

Ingen som har:
DCIMImport_2.0.0.105.msi

Att lägga upp någonstans?
Ska vara den senaste om ja inte sett fel.

Föresten, appropå domänen, den försvinner helt snart:
state: deactivated
domain: abovethelaw.se
holder: trinix0702-00001
admin-c: -
tech-c: -
billing-c: -
created: 2005-12-15
modified: 2009-01-20
expires: 2008-12-15
deactivationdate: 2009-01-20
date_to_delete: 2009-03-12

nserver: dns01.ipeer.se
nserver: dns02.ipeer.se
dnssec: unsigned delegation
status: serverHold

Senast ändrad:
nytt

Är väl att man kan välja namnsättning på bildfilen och hur mappstrukturen skall se ut där de överförs till. Jag använder tex fil-"syntaxen" creation date & time + incrementa counter, som blir så här "2007-09-10 16.39.51-0001.raw" och hamnar i mappen "c:intankade foton/RAW/2007/09/10".
Säker nåt mer nytt antar jag...
/JEK

Funkar inte programmet under Vista? Jag får hela tiden en massa felmeddelanden när jag försöker ställa in olika saker. Använder version 2.0.0.7. Version 2.0.0.105 gick inte ens att installera. Fick något felmeddelande om någon saknad cab-fil.

Finns det någon som har senaste install filen kvar på datorn som man kan få ? dvs DCIMImport 2.0.0.105 ?

ANNONS
Götaplatsens Foto