Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare, du bör uppdatera den.
Diabildscanner König CMP Filmscan10
- Trådstartare psqt
- Start datum
psqt
Ny medlem
Lösningen!
Har efter några timmars googlande hittat problemet på
http://www.techchee.com/2007/06/11/slide-and-negavtive-to-digital-picture-converter/
Här fann jag att drivrutinerna för skannern inte är kompatibla med Vista-64 sp2. Jag har nu installerat skannern på en äldre 32 bitars XP och upplösning och ljus är inte av det vassa slaget om man säger så. Mycket handarbete med ljusbsättning, diabildhållare och matning men vem har sagt att allt ska vara enkelt.
Nu kan jag påminna vännerna om de gamla goda tiderna!
Har efter några timmars googlande hittat problemet på
http://www.techchee.com/2007/06/11/slide-and-negavtive-to-digital-picture-converter/
Här fann jag att drivrutinerna för skannern inte är kompatibla med Vista-64 sp2. Jag har nu installerat skannern på en äldre 32 bitars XP och upplösning och ljus är inte av det vassa slaget om man säger så. Mycket handarbete med ljusbsättning, diabildhållare och matning men vem har sagt att allt ska vara enkelt.
Nu kan jag påminna vännerna om de gamla goda tiderna!
dpode
Ny medlem
Har nyligen införskaffat en, König CMP-FILMSCAN10, kör den på en W7 dator och allt fungerar bra fram till att jag ska kopiera bilderna och trycka på; "snap shot" eller "copy". Det händer absolut ingenting och programet låser sig. Har lyckats få över en bild en gång förhandsvisningsläge.
Någon som har någon erfarenhet av detta och vet vad felet ligger? Har uppdaterat drivrutinerna men det hjälpte inte.
Någon som har någon erfarenhet av detta och vet vad felet ligger? Har uppdaterat drivrutinerna men det hjälpte inte.