andreas43
Ny medlem
La en beställning på ett Sigma 24-70mm f/2.8 DG DN II den 26/6. Dagen efter fick jag email om att beställningen var behandlad (inkl. bilder på paketet) och att jag skulle få spårningsinfo inom 4-5 arbetsdagar. Så nu väntar jag med spänning efter spårningsinfo...
Uppdatering 2/7: Fick mejl om att paketet blivit hämtat av kuriren och en länk till spårning hos DHL. Ser ut som att paketet skickas med DHL Express från Frankrike. Status är fortfarande att DHL väntar på paketet så får se ifall det uppdateras ikväll.
Uppdatering 7/7: Fick notis från DHL Express appen att de tagit emot paketet och det förväntas levereras redan imorgon.
Uppdatering 8/7: Paket anlände till utlämningsställe och jag har nu hämtat upp det!
Packat upp objektivet och det ser kanon ut. Ska bli så kul att ut o fota!
Någon annan som beställt nåt här på senaste?
Uppdatering 2/7: Fick mejl om att paketet blivit hämtat av kuriren och en länk till spårning hos DHL. Ser ut som att paketet skickas med DHL Express från Frankrike. Status är fortfarande att DHL väntar på paketet så får se ifall det uppdateras ikväll.
Uppdatering 7/7: Fick notis från DHL Express appen att de tagit emot paketet och det förväntas levereras redan imorgon.
Uppdatering 8/7: Paket anlände till utlämningsställe och jag har nu hämtat upp det!
Någon annan som beställt nåt här på senaste?
Senast ändrad: