Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

En hjälp för oss alla

Produkter
(logga in för att koppla)

AKA

Aktiv medlem
Letat runt på FS efter bilder tagna med ett visst objektiv som jag funderar på inhandla. Sökfunktionen är suverän men jag missar säkert massvis med bilder eftersom många (ink. mig) inte skriver vilken utrustning som används. Ska försöka bättra mig nu eftersom jag stört mig lite på "problemet".

Bara en uppmaning som kan vara en hjälp för oss alla...

/Ante

Jag tvivlar på att jag själv bättrar mig, men ett annat tips kan ju iaf vara att du talar om vilket objektiv det handlade om och frågar i forumet. Eller kontaktar de som recencerat det bland recensionerna. Säkert kan du ju få exempelbilder och massor av länkar, tips så också..

Själv litar jag inte på att beskåda bilder på FS före inköp. Detta beror helt kort på att så många är digitalt efterbehandlade och att jag i de flesta fallen inte har information om förhållandena då bilden togs eller efter..

ANNONS