Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare, du bör uppdatera den.
er dröm digitalkamera?
- Trådstartare RoyalDee
- Start datum
David-Lönnberg
Aktiv medlem
Det skulle väl vara en Canon Eos 1Ds Mk II
hakan_dahlberg
Aktiv medlem
David-Lönnberg skrev:
Det skulle väl vara en Canon Eos 1Ds Mk II
Fast jag skulle nöja mig med en Canon EOS 5D.
PatrikAdolfsson
Aktiv medlem
Hasselblad H2D..
Måste nog bli en sådan inom snar framtid..
EOS 5D har jag och den är fantastisk!
hakan_dahlberg
Aktiv medlem
PatrikAdolfsson skrev:
Hasselblad H2D..
Ja en HB H2D är ju en realistiskt ösnkan
MattiasL
Aktiv medlem
Just nu drömmer jag mest om en Contax 645 med vidvinkel och makro-korttele tror jag. Med den skulle jag göra fina musikerporträtt och musikreportage. (fått en mycket inspirerande Annie Leibovitz-bok i julklapp)
Sen drömmer jag lite om D200, inte för att jag tycker den verkar särskilt kul egentligen, utan för att det verkar vara ett bra verktyg för att producera bilder som jag kan sälja utan att det tar en miljon år i krångliga urvalsprocesser och tidsödande scanning/mörkrumsarbete.
Jaha, digitalkamera var det ja...sorry. Ja då blir det D200.
Sen drömmer jag lite om D200, inte för att jag tycker den verkar särskilt kul egentligen, utan för att det verkar vara ett bra verktyg för att producera bilder som jag kan sälja utan att det tar en miljon år i krångliga urvalsprocesser och tidsödande scanning/mörkrumsarbete.
Jaha, digitalkamera var det ja...sorry. Ja då blir det D200.
Anddje
Aktiv medlem
KM D7D med fullformat och EF-S?Uttryck skrev:
Ett mellanting mellan 5D och 20D + inbyggd IS fast helst i samma storlek som en 350D förstås m med robustare byggkvalitet. Större sökare, display o sensor och m EF-S fattning också. Hur dom nu ska få ihop det då. Men får man önska sig så...
Uttryck
Aktiv medlem
Anddje skrev:
KM D7D med fullformat och EF-S?![]()
Nä D7D är ju som en stridsvagn i storlek jämfört m 350D...
dumbo
Aktiv medlem
Jag drömmer faktiskt inte direkt om någon annan kamera än den jag har (D70), utan mer om objektiv.
Jag skulle dock kunna vänja mig vid att ha en D200 i kameraväskan.
Skulle jag önska en Canon vore det en 20D, då jag inte suktar efter (vill helst inte ha det om det inte är absolut nödvändigt faktiskt) FF.
Jag skulle dock kunna vänja mig vid att ha en D200 i kameraväskan.
Skulle jag önska en Canon vore det en 20D, då jag inte suktar efter (vill helst inte ha det om det inte är absolut nödvändigt faktiskt) FF.
PatrikAdolfsson
Aktiv medlem
hakan_dahlberg skrev:
Ja en HB H2D är ju en realistiskt ösnkanmed tanke på priset. (229000kr på Dustin)
Köper den genom mitt företag så rimligt är det om än att hela 2005 års vinst äts upp
Men drömkamera är det och pengarna går alltid att ordna