Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Ett litet problem, med lågupplöst skärm

Produkter
(logga in för att koppla)

afe

Aktiv medlem
Försökte just öppna menyn Grupper/Intressegrupper på min lilla netbook, och menyn slutar vid natur. Nu kanske det inte är så många som kör 1024x600, men vi lär bli fler när allt fler inser poängen med dessa små billiga datorer :)

/afe

Jag har själv samma problem sedan sidan gjordes om. Har skrivit om det i tråden men inte fått något besked. Jag ser åtminstone ner till toycamera och tar jag bort statusfältet och navigationsfältet ser jag allt utom växtpoolen - och det är den jag vill åt! Hade du inte heller detta problem innan sidan gjordes om?

Torun

Min gamla Powerbook (som jag kör på just nu) kan visserligen visa 1024 x 768, men jag har också problem med menyn ni nämner. Den borde givetvis skrolla när man kommer till kanten på fönstret, och det tror jag faktiskt den gjorde förr.

ANNONS
Götaplatsens Foto