Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Få ner sina egna foton

Produkter
(logga in för att koppla)

Fabbe_

Aktiv medlem
Hejsan,
har inte varit inne här på år och dagar känns det som.

Hur som helst ser jag att mina bilder fortfarande ligger uppe och jag har inte lyckats kunna få ner dem på min dator. Jag förstår att "Spara som..." inte ska gå för andra obehöriga men när jag är inloggad på mitt konto och inne bland mina bilder borde inte jag kunna få ner mina?
Jag har nämligen inte kvar dessa på min dator och de ligger ju trots allt kvar här med bra kvalité.
Någon som vet om det ska gå?

Ha det

Fabian
 
Via "Dina sida" > Ditt album" kan du komma åt bilderna utan nedladdningsspärren. Gå till respektive bild och klicka "Visa enbart bilden i största formatet" så kan du lätt ladda hem den.
 
Via "Dina sida" > Ditt album" kan du komma åt bilderna utan nedladdningsspärren. Gå till respektive bild och klicka "Visa enbart bilden i största formatet" så kan du lätt ladda hem den.

Det hade du helt rätt i. Trodde det var det jag hade gjort hela tiden.

Men men! Tack så mycket!
 
ANNONS