Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare, du bör uppdatera den.
Försvunna röster?
- Trådstartare hansen2
- Start datum
Jag byggde om hur den uträkningen görs igår kväll; den siffra du ser nu borde vara den korrekta - jag märkte att den tidigare räknaren inte räknade på riktigt rätt sätt.
En fråga jag ställde mig själva - skall man räkna in röster och kommentarer man har på ej publicerade bilder? Eftersom en bild kan läggas i en pool även om den inte är publicerad kanske det är mer konsekvent att räkna allt.
En fråga jag ställde mig själva - skall man räkna in röster och kommentarer man har på ej publicerade bilder? Eftersom en bild kan läggas i en pool även om den inte är publicerad kanske det är mer konsekvent att räkna allt.
Högst troligt finns dom saknade inte ens; den förra var en "glädjeräknare" - jag tror den gjorde fel ibland om en kommentar hade tagits bort för att en medlem som skrivit raderats, då räknades en summa inte ner korrekt.
Nu räknar jag istället alla kommentarer som ligger i databasen och litar inte på den nämnda räknaren.
Nu räknar jag istället alla kommentarer som ligger i databasen och litar inte på den nämnda räknaren.