matlep
Aktiv medlem
Beställde en 60x60 softbox av en känd leverantör på nätet i början på Juli. Den kom med posten någon dag senare. Jag packade upp paketet och allt såg bra ut, men sedan blev den liggande på grund av semester och så vidare.
Tar ur den ur sin väska idag och skall sätta upp den, då upptäcker jag att det jag har fått är en 38x38 softbox. Jag har altså inte fått det jag betalat för.
Vad tycker ni, har jag rätt att klaga trots att det gått en och en halv månad sedan jag mottog paketet? Eller får jag stå mitt kast som inte undersökte varan ordentligt när jag fick den?
Hur som helst så tycker jag att det är riktigt dåligt och slarvigt av leverantören. Jag har mailat dom men inte fått svar ännu.
Tar ur den ur sin väska idag och skall sätta upp den, då upptäcker jag att det jag har fått är en 38x38 softbox. Jag har altså inte fått det jag betalat för.
Vad tycker ni, har jag rätt att klaga trots att det gått en och en halv månad sedan jag mottog paketet? Eller får jag stå mitt kast som inte undersökte varan ordentligt när jag fick den?
Hur som helst så tycker jag att det är riktigt dåligt och slarvigt av leverantören. Jag har mailat dom men inte fått svar ännu.







