digitell
Aktiv medlem
Hej!
Vet från den analoga tiden att det fanns en utrustning som monterades framtill på lämpligt objektiv, och som medgav avfotografering av dia.Jag tror att man belyste med hjälp ev blixtljus.
Äger en Nikon D40 med kitobjektiv. Vet Du om motsvarande tillsats finns för denna kamera?
per
Vet från den analoga tiden att det fanns en utrustning som monterades framtill på lämpligt objektiv, och som medgav avfotografering av dia.Jag tror att man belyste med hjälp ev blixtljus.
Äger en Nikon D40 med kitobjektiv. Vet Du om motsvarande tillsats finns för denna kamera?
per




