Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Fota LG games i Globen - bra platser?

Produkter
(logga in för att koppla)

Bananafroggyboy

Aktiv medlem
Hej.
Jag skall upp till Stockholm och tänkte då passa på att gå på Sverige-Finland den 11/2... Jag undrar bara då om en plats på rad 3, sektion A7 är bra ur fotosynpunkt eller kommer plexieglaset att vara i vägen där? Är en plats på A4 rad 17 bättre? Känns inte som man vill sitta så långt upp, men det är kanske inte så farligt? Tar tacksamt emot tips!

Du kommer ha plexit i vägen där nere. Nu kanske det är för sent att fixa andra platser, men det går kanske att flytta på sig om det finns lediga platser på samma sektion.

Minns inte exakt var A4 är placerad, men tror det är i hörnet. I så fall gissar jag att nätet är i vägen i stället.

Lycka till var du än hamnar!

Hej,

A7 är sektionen högst upp, så något plexiglas får du nog inte problem med där. *ler* A4 är mittensektionen, så de platserna är säkert bättre.

FredrikB skrev:
Hej,

A7 är sektionen högst upp, så något plexiglas får du nog inte problem med där. *ler* A4 är mittensektionen, så de platserna är säkert bättre.

Nu har du fel. :) De har gjort om läktarbeteckningarna i Globen. Numera heter det Läktare A, B och C. A:t i sektionsbeteckning är alltså tidigare etage 3, det vill säga längst ner. Mittenetaget är Läktare B och Läktare C är det etage som är högst upp.

ANNONS
Götaplatsens Foto