Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

fotobutik Helsingborg"ej mediamarkt"

Produkter
(logga in för att koppla)
Ska till Helsingborg idag och letar efter fotobutik i Helsingborg som har bra utbud med objektik .någon som vet om en sådan butik i Helsingborg.

Blir nog när jag ska köpa sigma 17-50. Skulle bara testa det och ta några foton. Och jag är bara i Helsingborg idag. Kanske man får springa över tillkom mediamarkt endå och testa 24-70 2.8 och se hur det är istället

Blir nog när jag ska köpa sigma 17-50. Skulle bara testa det och ta några foton. Och jag är bara i Helsingborg idag. Kanske man får springa över tillkom mediamarkt endå och testa 24-70 2.8 och se hur det är istället

MediaMarkt ute på Väla har en del riktigt kunniga i personalen, och de har oftast ett bra och varierat utbud av både gluggar och hus hemma. Det finns ställen som är klart sämre att försöka handla på i den här staden...

Edit: Bara för att klargöra - jag jobbar inte där, men har köpt och provat en del utrustning där, och även besökt några andra butiker i Hbg.

Jag har köpt alla mina kamerahus och objektiv hos Mediamarkt här i Norrköping.

1. Kunnig och trevlig personal
2. Bra service
3. Prisgaranti
4. De har haft de bästa erbjudandena, köp 2 och få det billigaste för halva priset. DET GÅR INTE FÅ BILLIGARE!

Men, bra säljare finns inte överallt, har väl haft turen att säljarna på kameraavdelningen är bra här i Norrköping.

De har även mässor en gång om året med auktioner, där man fyndat kameraväskor och andra tillbehör för 30% av ordinarie pris, till exempel en SB-400 blixt för 200:- och National Geographic-väska för en struntsumma.

Fotobutik.

Har köpt min utrustning på Media Markt i Norrköping o har bara gott att säga om personal o de grejer jag köpt där.

Trådskaparen skriver uttryckligen att Mediamarkt inte var aktuellt, så då kanske ni i stället kan ge tips på andra butiker ...

ANNONS
Götaplatsens Foto