Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare, du bör uppdatera den.
Fototerm - lifestyle
- Trådstartare Konke
- Start datum
perstromgren
Aktiv medlem
Vad menar du själv med ordet "livsstil"? Själv tycker jag att det inte betyder något alls, nu längre.
Per.
Per.
Konke
Aktiv medlem
Vad menar du själv med ordet "livsstil"? Själv tycker jag att det inte betyder något alls, nu längre.
Per.
Det är just där jag är lite kluven, vet inte om ordet passar eller inte. Jag tänker på bilder tagna i miljö, exempelvis stadsmiljö eller parker osv. Porträtt, helkroppsbilder, actionbilder.
benganj
Aktiv medlem
Frågar du en reklamfotograf så får du nog svaret att det är ofta flera modeller, en massa on-location-utrustning för att skapa en bild av en viss lifestyle för en reklamkampanj. Rena rama filmproduktionen.
Frågar du en porträttfotograf så blir nog svaret att det är bilder tagna utanför studion, ofta lite som ett hemma-hos reportage eller liknande.
Edit: Om personen bara skall använda det privat så tror jag att jag skulle kalla det porträtt helt enkelt.
Frågar du en porträttfotograf så blir nog svaret att det är bilder tagna utanför studion, ofta lite som ett hemma-hos reportage eller liknande.
Edit: Om personen bara skall använda det privat så tror jag att jag skulle kalla det porträtt helt enkelt.