Annons

Framkalla mellanformat

Produkter
(logga in för att koppla)

Sydostbild

Aktiv medlem
Behöver tips på bra och billiga postorderlabb som kan framkalla 120-film, E-6 samt C-41. Vilka anlitar ni? Och har ni fått några indikationer på hur länge de kommer att framkalla 120-film?

www.crimson.se är det enda jag spontant kommer på som gör 120-framkallning á 45 pix per rulle. Kontaktkartan kostar 100 pix. Inte sååå billigt, men... Det kanske finns andra?

Jag kan tipsa om RP Fotolab i Göteborg. Mycket trevliga och fina resultat.

Annars har jag hört att Diabolaget är bra.

Sydostbild skrev:
Behöver tips på bra och billiga postorderlabb som kan framkalla 120-film, E-6 samt C-41. Vilka anlitar ni? Och har ni fått några indikationer på hur länge de kommer att framkalla 120-film?

Det kan finnas flera "1 timmars" C-41 labb som även kan köra 120 film i maskinen. Fråga.

Själv kör jag RP-fotlabb men jag bor i GBG så det är rätt nära att lämna in där och dom har både C41 & E6.

Mvh
Fredrik

scandinavianphoto Qmailer hamnar hos proffkopia linköping. I den kan du slänga i vilken film som helst i 135 eller 120 ja t om 220 för samma pris!
De framkallar även s/v i tmaxkemi bara att slänga i påsen. Både s/v och dia har jag testat med utmärkt resultat och snabbt gick det.
10 påsar 400 kr på scandinavianphoto. Toppgrej!

ANNONS
Götaplatsens Foto