Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare, du bör uppdatera den.
Framkallnigsapprater - durst
- Trådstartare typhoon
- Start datum
Erik Schalin
Aktiv medlem
Jag pratade med ngn på Scandinavian photo om en 605.
Han avrådde utan tvekan direkt.
Har för mig att det inte gick att få tag på ngn reservdel eller ngt.
Jag har också för mig att det är ngt med färghuvud. Kanske var det så att det inte var möjligt med färghuvud.
Han avrådde utan tvekan direkt.
Har för mig att det inte gick att få tag på ngn reservdel eller ngt.
Jag har också för mig att det är ngt med färghuvud. Kanske var det så att det inte var möjligt med färghuvud.
Johan K
Aktiv medlem
Prova med att ringa Molanders i Stockholm ( www.molanders.se ) De har agenturen för Durst i sverige. Annars kan du kolla med B&B Labteknik också i Stockholm.
pej
Aktiv medlem
Deras existerande modeller finns på deras hemsida. Gamla modeller finns beskrivna på internet men jag har tyvärr inte sett någon sammanställning. Som sagt... jag har hört flera som har klagat på reservdelar till gamla Durst:ar.
När det gäller storlekar så finns de bordsvarianter, golvvarianter och jag är rätt säker på att de ''tyngre'' modellerna också går att få med väggfäste.
När det gäller storlekar så finns de bordsvarianter, golvvarianter och jag är rätt säker på att de ''tyngre'' modellerna också går att få med väggfäste.
macmolarin
Aktiv medlem
Kidnappar denna tråden och frågar om Durst 305. Vad är det för skillnad på den och 370?