Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare, du bör uppdatera den.
galleri fs
- Trådstartare elektra1
- Start datum
pentaxZ
Aktiv medlem
Har gått just tittat igenom alla ansökningsbilder till Galleri FS. Av alla bilder som låg där var det endast tre som jag tyckte höll tillräckligt hög kvalité. Ibland har det till och med hänt att jag inte röstat ja på en endaste bild. Poolreglerna säger att polen är för det bästa av det bästa. Är vi för dåliga på självkritik? Vad tycker ni?
Lindersson
Aktiv medlem
Har gått just tittat igenom alla ansökningsbilder till Galleri FS. Av alla bilder som låg där var det endast tre som jag tyckte höll tillräckligt hög kvalité. Ibland har det till och med hänt att jag inte röstat ja på en endaste bild. Poolreglerna säger att polen är för det bästa av det bästa. Är vi för dåliga på självkritik? Vad tycker ni?
Jag tycker nog att det är relativt hög kvalitet på bilderna i slussen. Vissa undrar man ju vad de gör där, men det är några få.
Även om jag tycker att kvaliteten genomgående är relativt hög så är det ju dock inte många som har det där lilla extra som gör att man röstar ja.
Tycker det stämmer ganska bra det du skriver om att det är ett fåtal som får ja när man är inne och röstar, vissa gånger blir det ingen alls.
Bilderna är i regel bra, men för att komma med i Galleri FS ska de vara mer än det.
Och för att svara på Camillas fråga så låter fem dagar ganska lite ändå, jag har fått vänta runt två veckor de gånger jag skickat in en bild.
Bilden jag har fått med tror jag tog till och med över två veckor.
Jag har då aldrig fått svar efter någon dag i alla fall.
VeraVardig
Avslutat medlemskap
Tiden för att få vetskap om bilden kommit med eller inte varierar kraftigt.
Vad gäller? Finns det en tidsgräns för er som röstar?
Frågan är ju också om de som är inröstade med sina bilder/bild är lika bra på att se andras begåvning som att ta egna bilder!
Att vara en duktig fotograf är inte samma sak som att vara en duktig kritiker.
Att lämna kommentarer/rösta skiftar ju också med årstiderna har jag märkt! Det är få som är aktiva på FS under november. Det blir bättre under våren.
Hur ofta är du inne på Galleri FS? Jag kanske är där 1 gång var 5:e månad.
Jag kollar mer ofta på galleribilderna på förstasidan.
Jag har skickat ett förslag på att Fotosidan ska ge ut Galleri FS i bokformat. Bilderna glöms bort anser jag! De göms undan i Galleriet.
Men jag förstår att schemat är fullbokat och att allt inte hinns med.
Tiden det tar att få svar från galleri FS borde dock vara bestämd. Det är inte kul att sväva i ovisshet. :O)
Vad gäller? Finns det en tidsgräns för er som röstar?
Frågan är ju också om de som är inröstade med sina bilder/bild är lika bra på att se andras begåvning som att ta egna bilder!
Att vara en duktig fotograf är inte samma sak som att vara en duktig kritiker.
Att lämna kommentarer/rösta skiftar ju också med årstiderna har jag märkt! Det är få som är aktiva på FS under november. Det blir bättre under våren.
Hur ofta är du inne på Galleri FS? Jag kanske är där 1 gång var 5:e månad.
Jag kollar mer ofta på galleribilderna på förstasidan.
Jag har skickat ett förslag på att Fotosidan ska ge ut Galleri FS i bokformat. Bilderna glöms bort anser jag! De göms undan i Galleriet.
Men jag förstår att schemat är fullbokat och att allt inte hinns med.
Tiden det tar att få svar från galleri FS borde dock vara bestämd. Det är inte kul att sväva i ovisshet. :O)
Lindersson
Aktiv medlem
Personligen är jag inne på Galleri FS mer eller mindre varje dag och röstar.
Tittar på redan godkända bilder gör jag i stort sett bara när det kommit in nya. De lite äldre glöms tyvärr bort lite, jag håller med dig.
Galleri FS i bokformat låter som en lysande idé tycker jag.
Tittar på redan godkända bilder gör jag i stort sett bara när det kommit in nya. De lite äldre glöms tyvärr bort lite, jag håller med dig.
Galleri FS i bokformat låter som en lysande idé tycker jag.