Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Gyllenetider på Stadion!

Produkter
(logga in för att koppla)
Jag tackar alla för tipsen, jag bockar och bugar, det var inget problem alls att glida in med feta gluggen och lilla gosingen... :p

Bara och bete sig lite mer "vuxen på picnick".
Jämfört med alla fjortisar som halsade ur tre-liters-tetra-vin klockan 1500 och insläpp 1700, och inte mer än folköl sålde dom där inne... :p
Så kidsen drack ju sina cider 7,0 fördjäves... :=) hehe

Och förövrigt så såg vakterna mig i havet och brydde sig inte ett skit om mig, dom tog snarare hjälp av mig att knacka på alla "tuffingar som skulle sitta på axlarna" att få ned dom... :p

Jag har svårt att se att dom har rätt att ta ens utrustning, det har dom ingen rätt i, dom kan be mig lämna ifrån mig den eller att säga åt mig att gå, men det är ingen brotslig handling som kan ge fängelse, så dom har ingen rätt att beslag ta grejerna, hursom haver så blev jag visiterad på yttersidan och innsidan av jeansen.
Visiterad även utanpå t-tröjan.
Tittade ned i väskan och tyckte det var ok, när jag lyfte upp regnjacka, tidning och termosen så såg hon maten där nere och en tröja. och sa: "Ja du e ok".
Så mej missade ni nog... vissa tjejer fick riva upp handväskan, och vissa blev inte ens visiterade samma vakt... det var duktigt med folk iaf... :) så dom tog väl nått i stil med stickprov...

Men men skeptism är för inte för mig!
Jag är alltid villig att hoppas in i det längsta...

Kanske man skall skaffa en termos som e så stor att man får in gluggen i... :p hehe...

ANNONS
Götaplatsens Foto