Annons

Halle- och Hunneberg

Produkter
(logga in för att koppla)

Nikonetha

Aktiv medlem
Tack för en härlig eftermiddag/kväll uppe på berget. Var en fin tur vi fick och tänk, även om knotten svärmade runt oss, så klarade jag mig från angrepp.. Natten i stugan blev också kanon.. med lite nattbilder, vid halv två.. för att sedan upp igen vid halv fyra och ta morgonbilder.

Trötter tackaråterigen för gott sällskap och fin guidning

Agnetha
 

Nikonetha

Aktiv medlem
hmm.. är visst trött märker jag, men första bilden var ju från morgonen.. här kommer samma vy två timmar tidigare :)
 

Bilagor

AeS

Aktiv medlem
Tack Håkan och ni andra, jag tyckte det var väldigt trevligt, och lärorikt.
Dock har jag inte hunnit "framkalla" alla bilderna ännu, skall på middag.....efter duschen och kaffe....

/Arne
 

Bilagor

Tjädern

Medlem
Trevligt Arne. Jag ser att du har en "särskild blick" för macrobilderna. Detta syns tydligt i dina kompositioner- snyggt. Kul att du fick blombocken som vi pratade om! Hur har du lagt ut bilderna? Via Photoshop och länk till egen hemsida, eller?/Mvh Håkan
 

AeS

Aktiv medlem
Tack Håkan!

Jag gör det lätt för mig och använder Lightroom, skickar direkt upp från webgalleriet (med lite justeringar). I annat fall använder jag NX när jag skall 'behandla' bilderna (funkar bättre).

Har precis skaffat egen domän där jag tänkte lägga in lite egna 'nyheter' och bildlänkar.
Är dock ännu ett embryo...
www.aesfoto.se


ps.
Du kan väl skicka mig inbet.uppgifter/info etc. då jag vill köpa din bok.

/Arne
 

Nikonetha

Aktiv medlem
Håkan, även jag vill ju köpa din bok, så skicka gärna info om inbetalning till mig också.

Arne, jag sitter ju på jobbet nu. Somliga måste ju göra det, till skillnad mot vissa andra :) och som vanligt så kan inte mina arbetsgivare ordna skärmar med bra återgivning för bilder.. så får vänta tills jag kommer hem med att kolla in dina bilder..

Jag har iallafall fått fixat till en av helgens bilder och finns här på fotosidan

http://www.fotosidan.se/gallery/viewpic.htm/1373119.htm
 

Jonte_rm

Aktiv medlem
Härligt att se alla bilder som folk tog. Jag tog inte mer än en handfull då jag var fullt igång med att lyssna på alla diskussioner, fågel-ljud och försöka komma ihåg vart man har gått :)

Boken är kanon och kan verkligen rekomenderas..

mvh // Johannes
 

MadToby

Aktiv medlem
Hej

Jättfina bilder Arne. Härlig soluppgång ni hade.

Jag blev också sugen på din bok Håkan så jag beställde den dagen efter.
Hoppas vi syns igen...
/Tobias
 
ANNONS