Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Hur mår du?

Produkter
(logga in för att koppla)

Arleklint

Aktiv medlem
Bortsett från några exempel reagerar jag över att många tycker det är lite tungt. Kanske en "fotosidans peppingaktivitet" skulle behövas ;)

Men det jag mest slås av är att det jag ville försöka visa med tråden funkar.

Naturbilder talar!
 

Kolingen

Avslutat medlemskap
Stress
Att hänga med i svängarna och vara individualist är inte lätt då de andra tränger på bakifrån...
Fullt så här illa är det väl inte men detta var ett försök att spegla stress och en trängd känsla
 

Bilagor

gitte edelman

Aktiv medlem
Suck!

Nu var det dömt!
Jag tyckte jag var snäll - den andra domaren 'came from h-ll!'
Två pints med 'Big Lamp' i puben räckte inte för att radera minnet av idiotiska kommentarer på fina bilder!
Här ligger jag strandad >>>
 

Bilagor

gitte edelman

Aktiv medlem
Hoppsan! Det ser ut som om jag menade att mina bilder var så fina - nejdå! (men idiotiska kommentarer fick dom visserligen...).
Det var vissa ANDRAS FANTASTISKA alster som fick totalt IQ-befriade kommentarer och förslag till 'förbättringar'.
Man tappar lusten att fortsätta med klubbverksamhet efter sådana kvällar!
Därav den punkade bollen.
Cheerio
/Gitte
 

Nekomy

Avslutat medlemskap
Arleklint skrev:
Ja vi måste pigga upp folket lite tror jag. Så vi kör på din idé Elisabet.

Nya uppgiften finns här: http://www.fotosidan.se/forum/showthread.php?s=&threadid=29565
Är det inte så att du skall ge uppgiften till någon annan och låta dem starta en ny uppgift? Du får nog snart utse någon som skall göra den nya uppgiften. Dock inte mig då jag redan har gjort en för inte allt för länge sedan.

"I denna tråden bestämmer vi en arbetsuppgift som vi sedan redovisar. En arbetsuppgift i taget. Den som skapar en utser ansvarig för nästkommande."
 

Arleklint

Aktiv medlem
Nekomy skrev:
Är det inte så att du skall ge uppgiften till någon annan och låta dem starta en ny uppgift? Du får nog snart utse någon som skall göra den nya uppgiften. Dock inte mig då jag redan har gjort en för inte allt för länge sedan.

"I denna tråden bestämmer vi en arbetsuppgift som vi sedan redovisar. En arbetsuppgift i taget. Den som skapar en utser ansvarig för nästkommande."
Formellt har du rätt, men eftersom din arbetsuppgift "Motljus" legat sen i juli utan att du bollat vidare så startade jag nytt.

Fortsätt inte diskussionen i denna tråd. Här skall vi ha bilder ;)
 

Nekomy

Avslutat medlemskap
Arleklint skrev:
Formellt har du rätt, men eftersom din arbetsuppgift "Motljus" legat sen i juli utan att du bollat vidare så startade jag nytt.

Fortsätt inte diskussionen i denna tråd. Här skall vi ha bilder ;)
Jo då. Jag sände uppgiften vidare till "Andreas von Weissenberg" som inte skapade en ny utmaning utan uppmanade ville fortsätta med uppgiften på No Words

Jag försökte sedan ge upp giften till ""Karolina Lohiniva" som aldrig tog på sig uppgiften och inte skapade en ny utmaning.

Jag gav sedan "Lasse Honkanen" att skapa en uppgift och han skapade uppgiften "Blod och ondska".

Lasse gav sedan uppgiften vidare till Bernt Carlzon som skapade utmaning "Collage/Manipulering " och han har inte utsett någon att göra nästa arbetsuppgift.

Janne Arleklint tod då saken i egna händer och skapade "Hur mår du" som nu skall vara den tråd som är aktiv. Men Janne Arleklint gav den nya uppgiften till sig själv vilket borde anses som fusk och att den nyaste tråden inte bör räknas.

Varför "Motljus" fortfarande är aktiv vet jag inte, men folk har sänt upp bilder till den även den inte sakll vara den aktiva tråden och det är det som blir problemet om det är fler aktiva trådar i denna typ av stafett forum.
 

mohei

Aktiv medlem
Idag var en toppendag ;-)
Solen sken för första gången på veckor och jag var ute och plåtade lite höstbilder.
Dessutom övade jag macrofoto på min stackars ormbunke ;-)
 

Bilagor

ANNONS