Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Hur sälja mitt EF 20mm 2,8?

Produkter
(logga in för att koppla)

ThomasT

Aktiv medlem
Tjoho!
Jag måste tyvärr sälja mitt underbara objektiv pga av akut pengabrist. Vart ska man lägga ut annonser/ leta köpare?

Jag har gjort det bland radannonserna på fotosidan, blocket, cyberbörsen och annaonsguiden.nu . Vet ni några andra bra ställen?

Det är verkligen ett underbart objektiv som jag älskade när jag hade ett.

Prova cyberphotos cyberbörsen och blocket.se

Eller så kan du, som du gjort nu.. lägga ut en dold försäljning i forumet.. 228 som läst tråden.. säkert någon som är intresserad.. ;p

Jeppe skrev:
Eller så kan du, som du gjort nu.. lägga ut en dold försäljning i forumet.. 228 som läst tråden.. säkert någon som är intresserad.. ;p

Haha, äntligen någon som reagerar.

Funderade lite först var man kunde lägga ut annonser, därav tråden på fotosidan. Sen om man får lite gratisreklam är det ju inte direkt skadligt.

Glöm inte att skriva ut nypriset när objektivet var helt nytt för 20 år sen - det älskar alla som läser annonser :)

ThomasT skrev:
Jahap, då var det sålt.

Tyvärr saknade jag det så mycket att jag idag köpte ett nytt (begagnat) idag.

:-D

Jag förstår precis hur du känner - 20:an är en underbar glugg. Den har faktiskt suttit på kameran mer eller mindre hela tiden sen jag köpte det (begagnat)!

Nåjo, hoppas du drog lite stålar emellan då?

ANNONS
Götaplatsens Foto