Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Infoga Youtube- klipp i blogg

Produkter
(logga in för att koppla)
Tack. Jag gjorde faktiskt precis så men trodde inte det fungerade eftersom jag inte fick det att visas i "förhandsgranska". Testade att "Publicera" mitt blogginlägg.
Tack

Tur att videoklippet inte redan länkats i en annan blogg och dessutom inte ligger som en notis på förstasidan. ;)

Det finns en knapp för att infoga video bredvid knappen för infoga bild, men om den fungerar vet jag inte då jag aldrig prövat.

Tur att videoklippet inte redan länkats i en annan blogg och dessutom inte ligger som en notis på förstasidan. ;)

Det finns en knapp för att infoga video bredvid knappen för infoga bild, men om den fungerar vet jag inte då jag aldrig prövat.

Tack
Jodå jag vet jag vet jag vet att jag är sent ute men jag kände just nu för att kommentera Kreativiteten med min bloggrubrik.

Videoknappen kände jag inte fungerade men jag kan förstås ha gjort fel.

Vänligen

ANNONS
Götaplatsens Foto