Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Intressegrupper som saknas...

Produkter
(logga in för att koppla)

jac38

Aktiv medlem
Hej

Jag tycker det borde finnas några till intressegrupper och jag tänkte kolla om jag är ensam med att tycka detta, eller?

Det jag främst saknar är en grupp för macro-foto. Det är inte alldeles självklart att man endast vill fota "Växter och insekter" som för närvarande är den enda gruppen som man (läs jag) passar in i men jag saknar ofta ett ställe för alla mina olika typer av macrobilder och att slippa dela in dom i undergrupper som passar in mer eller mindre bra.

Alltså vill jag ha en grupp som kallas "Macro foto"

Det andra jag saknar är djurbilder som inte är tamdjur men som jag heller inte legat i ett gömsle i 4 dagar för att få en bild av. Alltså vilda djur i fångenskap som tex djurparker. Jag vill ju igentligen inte jämföra mina bilder från, låt oss säga en örn på djurparken, med någon som inte fotograferat en örn under liknande förutsättningar. Inte heller vill jag känna att mina bilder är "mindre värda" eftersom jag inte fotat ute i naturen, vilket jag ibland kan känna nu när betraktaren ser att jag varit i en djurpark.

Så jag saknar en grupp som tex kan kallas "Djurparksbilder" eller "Vilda djur i fångenskap".

Saknar du/ni också någon intressegrupp eller håller med mig eller inte alls, så skriv ett par rader...

MVH
Jacob Boman

ANNONS
Götaplatsens Foto