Annons

Köpa 4gb CF från E-bay någon?

Produkter
(logga in för att koppla)

quackpack

Aktiv medlem
Hej!
Jag är sugen på o köpa ett 4gb minneskort från e-bay, men undrar om någon här gjort det? och vad du fick ge för det?
Efetersom det verkar omöjligt o få tag på den gammla modellen av Muvo2 spelarn :(

//Mvh Peter

Jeppe skrev:
USA.. 472$ inkl frakt.. för 2 st..

472 för två? Alltså 236$ styck!? Nääää!?

...jag köpte ett Lexar 1GB (med kortläsare) för 279 euro (typ 350 dollar) för några veckor sen... *snyft*

Andreas "jag-gör-bara-dåliga-affärer" von Weissenberg

Jo.. 236$ st.. men detta är ju OEM-diskar (inte för att det spelar någon roll)... Men priserna på e-bay varierar mycket.. men någonstans runt 220-350$

Men E-bay är endast budgivning eller? Är det säkret man får grejerna om man nu ev skulle vinna en budgivning?

Det finns även sk. buy it now, som innebär att säljaren lagt ett fast pris som han är nöjd med. Tycker man det är okej, ja då bjuder man inte, utan köper det direkt.

Det finns ju vissa indikationer på en trygg säljare, som t.ex. gott omdöme och många nöjda kunder (hög siffra i parantesen)

inte fått ett enda svar från någon firma att dom skulle ha en gamla? ifs visste dom inte rikgit.. o våga chansa.. nje

tja, enkelt, be dom kolla på förpackningen ju? ligger den "snett" är det gamla, ligger den "rakt" i förpackningen och har en röd text där det står 4GB är det nya.

Kolla på onoff. Har din butik inte spelaren hemma tar de från en som har det. Men kolla innan du öppnar lådan att väska medföljer, gör den inte det är det den nya modellen som inte fungerar i kameran. Det står också på baksidan att hårddisken inte är kompatibel med compact flash. Spelaren kostar ca 3000kr men vi är ju vana vid att allting är dyrare här än i USA.

ANNONS
Götaplatsens Foto