Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Köpa sig en canon utomlands?

Produkter
(logga in för att koppla)
Haha en svensk manual kan man väl köpa från deras hemsida har jag för mig, menyerna är det viktigaste! haha

Haha en svensk manual kan man väl köpa från deras hemsida har jag för mig, menyerna är det viktigaste! haha

Absolut...400-500 kostar det...gjorde det själv en gång i tiden när jag köpte min kamera i Tyskland...inget att skratta åt dock...för det bör ju vägas in i priset.

Det är inte lika billigt som det var för några år sedan att köpa kamera i Tyskland.

Ville bara hjälpa dig så du inte sätter skrattet i halsen efter att "alla" extra kostnader tillkommit efter utlandsköp...:)

Den svenska manualen i pdf har iaf funnits sedan i oktober. Då hämtade jag min -- och stoppade in den i Iphonen.

Oktober...sedär...tack...har du närmare datum eller vi ska nöja oss med oktober...;-)

Sist jag laddade ner var till min 20D...måmnga år sedan...DÅ fanns det inte svensk iaf.

Läste tråden och var tvungen att kolla menyerna i min kamera. Jag köpte min 40D i New York för ett par år sedan. Köpte till en "världgaranti" för 100$ extra, fick med en lös adapter (kostar säkert 50 sek) och Ja, menyerna i kameran finns på flera språk, däribland svenska. Använder själv engelsk meny så jag var tvungen att kontrollera. Tog med den i handbagaget utan problem.
Om man är orolig, så skall man kanske inte köpa utomlands...för att slippa oron.

Lycka till.

ANNONS
Götaplatsens Foto