Annons

kan någon hjälpa mig Eos d30

Produkter
(logga in för att koppla)

kellton

Aktiv medlem
hej
Har köpt en canon eos d30 skulle vilja få lite tips om denna men tekniken jag vet att det finns med i broschyren men jag skulle fatta mera om någon berättade för mig hur man gör tex för att ställa om till svartvitt i kameran m.m Jag nås oxå på 070 6275880 o är evigt tacksam om någon kan hjälpa mig med kamerans finesser

Eos 30d

Hej
Undrar om det finns någon som kan offra lite tid per mail el telefon o förklarar lite mera om denna kamera är dålig på att läsa instruktions böcker men snappar upp om någon berättar i tal el mail om denna för mig Jag fattar inte hur man gör för att ställa om den till svartvitt o hur man gör för att ändra kelvingraderna på denna tex

Re: Eos 30d

kellton skrev:
Hej
Undrar om det finns någon som kan offra lite tid per mail el telefon o förklarar lite mera om denna kamera är dålig på att läsa instruktions böcker men snappar upp om någon berättar i tal el mail om denna för mig Jag fattar inte hur man gör för att ställa om den till svartvitt o hur man gör för att ändra kelvingraderna på denna tex

Vad är det för skillnad på att läsa ett mejl ochläsa en instruktionsbok??
Det är väl inte så att du bara är lat och vill ha informationen serverad på ett fat?

Re: Re: Eos 30d

hornavan skrev:
Vad är det för skillnad på att läsa ett mejl ochläsa en instruktionsbok??
Det är väl inte så att du bara är lat och vill ha informationen serverad på ett fat?

En instruktionsbok förkarar hur kamerans funktioner fungerar, men förklarar inte hur fotograferingen i sig fungerar.

ANNONS
Götaplatsens Foto