Annons

Klistrad "het" forum tråd

Produkter
(logga in för att koppla)

perese

Aktiv medlem
Hej!

Förmodligen får jag bassning, eftersom jag inte har sökt långt tillbaka om någon annan svarat eller frågat samma men ändå ;)

Har ni funktion för att klistra en tråd, för att slippa att "bra-att-ha-trådar" försvinner i herakin och att flera slipper ställa frågan som för ett tag sedan ställts ett antal gånger bakåt?

Om funktion finns, är det andra aspekter som gör att ni inte väljer att införa den? De gånger jag har använt forum i andra fall så är det nästa uteslutande den första tråden jag går in i för att se om min "urdumma" fråga finns där.

Peter, som i bland söker, men inte denna gång :)

Hej,

funktionen finns, men eftersom utvecklingen inom kamerabranschen utvecklas så snabbt, så blir en postit snabbt inaktuell. Men det finns ideér på att införa generella post-its. Jag ska bara ha tid att skriva ner dem. Men om någon känner sig manad att skriva allmänna guidlines, så kan jag klistra upp dem. Dock vill vi inte som många andra forum ha halva första sidan med trådar bestående av post-it. Det är väl den största anledningen till varför vi inte har det.

ANNONS
Götaplatsens Foto