Rickenbacker
Aktiv medlem
Det är väl intressant att de försöker få lite mer liv ur D300 med en smärre uppgradering (precis som med D70 en gång i tiden). Innebär väl troligen att de inte tänker släppa D400 på ett tag, om nu ryktet är sant, och det är ju bra för de som inte har någon D300 idag. Jag som redan har en är väl inte direkt upphetsad över nyheten, jag tänker knappast byta till en s bara för att kunna filma och använda SD-kort
.
Håller med om att en liten, men avancerad kamera vore intressant. Tänk en fullformatssensor i ett D40-hus med lite mer manuella kontroller på utsidan (som en bantad D300, ungefär). DET skulle jag vara villig att betala för. Jag älskar min nuvarande kamera, men ibland är det jobbigt att släpa runt på en sådan jäkla tegelsten...
Håller med om att en liten, men avancerad kamera vore intressant. Tänk en fullformatssensor i ett D40-hus med lite mer manuella kontroller på utsidan (som en bantad D300, ungefär). DET skulle jag vara villig att betala för. Jag älskar min nuvarande kamera, men ibland är det jobbigt att släpa runt på en sådan jäkla tegelsten...