Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Ladda om bilden vid bakgrunds byte

Produkter
(logga in för att koppla)

Maradona

Aktiv medlem
Hej! För ett tag sen har min dator, eller webläsare egentligen, börjat ladda om bilder helt o hållet när jag byter bakgrund till grå eller svart eller tillbaka till vitt.
Så är det inte på jobbets dator utan där är bilden kvar och bakgrunden bara ändras, precis som det var förut på den här. Finns det nån som kan berätta hur jag fixar detta för det börjar bli lite irriterande.
Mycket tacksam för svar!

hihi...finns det nån som överhuvudtaget förstår vad du pratar om? Det lät lite rörigt det där. Och på vilket sätt hör det ihop med "kringutrustning & tillbehör (analogt)?

/Catherine - som läst inlägget tio ggr och förstår inte iaf :)

Jag förstår inte riktigt heller, men jag undrar om det kan vara så att Emir har Active Desktop igång på den ena maskinen men inte på den andra.

(Jag flyttade tråden eftersom den inte verkar vara fotorelaterad iaf)

Fel forum

Hej Catherine!
Vet du inte om att man kan ändra bakgrund till bilder man tittar på här på fotosidan? Alltså att man kan ha grå eller svart bakgrund istället för vit beroende på vad man tycker passar till olika bilder.

Förlåt dock att jag la frågan här det var en total miss.

Ok, det är alltså bakgrunden på fotosidan! Då flyttar jag om tråden.

Det är fixat

Jag raderade cookies, filer o historik och efter det funkar allt som det ska.
Tack!

Re: Fel forum

Maradona skrev:
Hej Catherine!
Vet du inte om att man kan ändra bakgrund till bilder man tittar på här på fotosidan? Alltså att man kan ha grå eller svart bakgrund istället för vit beroende på vad man tycker passar till olika bilder.

Förlåt dock att jag la frågan här det var en total miss.

Ok, det var altså den bakgrunden du pratade om, det förstod jag inte alls eftersom du aldrig nämnde ngt om fotosidan överhuvudtaget.

Men nu verkar det ju ha ordnat sig iaf, det var ju bra :)

ANNONS
Götaplatsens Foto