tomtenisse
Avslutat medlemskap
Nu har jag lyckats tjata mig till en egen dator av morsan, och det ska bli en bärbar.
Jag har tittat på Macbook och har läst en del om den här på fotosidan och jag tycker den verkar vara ett prisvärt alternativ.
Det jag ska använda den till är följande:
Bildhantering (förvaring, photoshop etc.)
Surf (ex. fotosidan)
Skolarbete (skriva, googla etc.)
Musik
Film
Finns det någon annan dator som kan vara mer prisvärd än Macbooken? Jag stör mig lite på att den bara har 13" skärm, men jag kommer förmodligen köpa en annan skärm och koppla in också...
Pristaket ligger nog runt 10.000:-
Tacksam för tips o råd.
P.S. Jag vet att det finns många trådar ang. Macbook, men jag tyckte inte riktigt att jag fick de svar jag sökte av de trådar jag hittade... Dessutom var jag för lat för att leta nogrannare... Förlåt
Jag har tittat på Macbook och har läst en del om den här på fotosidan och jag tycker den verkar vara ett prisvärt alternativ.
Det jag ska använda den till är följande:
Bildhantering (förvaring, photoshop etc.)
Surf (ex. fotosidan)
Skolarbete (skriva, googla etc.)
Musik
Film
Finns det någon annan dator som kan vara mer prisvärd än Macbooken? Jag stör mig lite på att den bara har 13" skärm, men jag kommer förmodligen köpa en annan skärm och koppla in också...
Pristaket ligger nog runt 10.000:-
Tacksam för tips o råd.
P.S. Jag vet att det finns många trådar ang. Macbook, men jag tyckte inte riktigt att jag fick de svar jag sökte av de trådar jag hittade... Dessutom var jag för lat för att leta nogrannare... Förlåt